eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny cios lobby paliwowego › Re: Kolejny cios lobby paliwowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c130-71.icpnet
    .pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny cios lobby paliwowego
    Date: Tue, 11 Apr 2023 16:05:00 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <u13pdu$52p$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <u10lj1$24opn$1@dont-email.me> <u110a1$keu6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ue00riue12yi.1vkrozmk9khij$.dlg@40tude.net>
    <u11949$du6$1$TomN@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <u136re$bke$1$Cav@news.chmurka.net>
    <u137mn$n2rf$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <m3p9qtemzevu$.1libg6zeqnkh4$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: c130-71.icpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 11 Apr 2023 14:04:46 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c130-71.icpnet.pl:85.221.130.71"; logging-data="5209";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.9.1
    X-Antivirus-Status: Clean
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 230411-2, 11.4.2023), Outbound message
    In-Reply-To: <m3p9qtemzevu$.1libg6zeqnkh4$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2712859
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11-04-2023 o 14:35, Adam pisze:
    > Dnia Tue, 11 Apr 2023 11:01:48 +0200, LordBluzg(R)???????????? napisał(a):
    >
    >> W dniu 11.04.2023 o 10:47, Cavallino pisze:
    >>
    >>> Może być tak, że naciskasz na pedał gazu, ale nie tylko nie
    >>> przyspieszasz, a wręcz hamujesz rekuperacyjnie.
    >>> Do zatrzymania auta włącznie.
    >>
    >> Brednia. Przy prędkości ok 5km/h

    Nic nie było, że piszę o prędkości 5 km/h.
    A wręcz przeciwnie.

    Ale cóż się spodziewać po gościu odpornym na wiedzę...
    Zdziwiłbym się, gdyby smrodowoziarze nie wiedzieli lepiej jak działają
    elektryki, od tych którzy nimi jeżdżą - to by zaburzało trend hejtu...

    W każdym razie - ja codziennie używam łopatkirekuperacji do zatrzymania
    auta (zamiast hamulca).
    Podobnie robi pewnie ponad 90% użytkowników elektryków, zwłaszcza gdy
    używają i-pedal....



    nie działa układ rekuperacji, ponieważ
    >> zbyt małe obroty kół nie są zdolne do wytworzenia energii a co za tym
    >> idzie, nie hamują :] Tyle, że trzeba mieć pojęcie jak działa "prądnica"
    >> i od jakiej liczby obrotów zaczyna pracować w sensie jej wykorzystania.
    >
    > Ponadto jest to różnie w różnych autach.

    Ale co ponadto?
    Nie ma nic ponadto - elektryki działają wg metody którą przedstawiłem.
    Bardzo nieliczne tego nie potrafią.

    > Dużego doświadczenia nie mam, jeźdiłem tylko kilkoma modelami, sam mam
    > Outlandera PHEV. Podrdzewiałe tarcze hamulcowe w PHEV i w niektórych innych
    > nie są niczym dziwnym - rekuperacja jest na tyle skuteczna, że hamulce
    > mechaniczne są rzadko używane.

    Są, przy mocnym hamowaniu lub zatrzymywaniu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: