eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny cios lobby paliwowegoRe: Kolejny cios lobby paliwowego
  • Data: 2023-04-11 16:33:05
    Temat: Re: Kolejny cios lobby paliwowego
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 11.04.2023 o 16:05, Cavallino pisze:

    >>>> Może być tak, że naciskasz na pedał gazu, ale nie tylko nie
    >>>> przyspieszasz, a wręcz hamujesz rekuperacyjnie.
    >>>> Do zatrzymania auta włącznie.
    >>>
    >>> Brednia. Przy prędkości ok 5km/h
    >
    > Nic nie było, że piszę o prędkości 5 km/h.
    > A wręcz przeciwnie.

    Nie kłam.
    A co napisałeś wyżej Koniku?
    "Do zatrzymania auta włącznie"
    Czyli również od 5km/h do zatrzymania.

    >
    > Ale cóż się spodziewać po gościu odpornym na wiedzę...

    Wiedzę o generowaniu prądu przez prądnicę masz ZEROWĄ i wszyscy wiedzą
    że z prądem masz tyle do czynienia co z bocianem. Wiesz gdzie ma gniazdo
    :] i tu się kończy twoja wiedza.

    > W każdym razie - ja codziennie używam łopatkirekuperacji  do zatrzymania
    > auta (zamiast hamulca).
    > Podobnie robi pewnie ponad 90% użytkowników elektryków, zwłaszcza gdy
    > używają i-pedal....

    Brednia. Nawet łopatka w KIA, nie zatrzyma w miejscu samochodu, który
    toczy się z prędkością < 5km/h.
    >
    >
    >
    >>> nie działa układ rekuperacji, ponieważ
    >>> zbyt małe obroty kół nie są zdolne do wytworzenia energii a co za tym
    >>> idzie, nie hamują :] Tyle, że trzeba mieć pojęcie jak działa "prądnica"
    >>> i od jakiej liczby obrotów zaczyna pracować w sensie jej wykorzystania.
    >>
    >> Ponadto jest to różnie w różnych autach.
    >
    > Ale co ponadto?
    > Nie ma nic ponadto - elektryki działają wg metody którą przedstawiłem.
    > Bardzo nieliczne tego nie potrafią.

    Każdy elektryk nie zahamuje "elektrycznie" z małej prędkości do zera, bo
    mu fizyka na to nie pozwala ale cóż oczekiwać od Konia, który na panią
    od fizyki rzucał kamieniami? :D
    >
    >> Dużego doświadczenia nie mam, jeźdiłem tylko kilkoma modelami, sam mam
    >> Outlandera PHEV. Podrdzewiałe tarcze hamulcowe w PHEV i w niektórych
    >> innych
    >> nie są niczym dziwnym - rekuperacja jest na tyle skuteczna, że hamulce
    >> mechaniczne są rzadko używane.
    >
    > Są, przy mocnym hamowaniu lub zatrzymywaniu.
    >
    Podczas wolnego toczenia, również, kiedy nie działają już hamulce
    "elektryczne".
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: