  • Data: 2021-08-15 13:05:20
    Temat: Re: Kolejna ofiara mody SUFFFF. stanowisko postojowe.
    Od: "Artek" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:6118ecdd$0$511$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie moja wina, że chujowo zaparkował i się na swoim miejscu nie mieści.

    Twoja wina, że nie rozumiesz, że on zaparkował prawidłowo
    i nie złamał przepisu.

    > A te wyznaczone miejsca są tak dla picu?

    Wyznaczone miejsca są po to, zeby parkować pomiedzy
    liniami jeżeli pojazd się mieści. Linie nie zabraniają parkowania
    większym pojazdem nie mieszczącym się.

    > Suwy są często za duże na miasto, ale to problem włascicieli suwów a nie
    > wszystkich dookoła - jak się nie mieszczą na miejsce parkingowe to niech
    > sobie poszukają innego a nie oczekują że wszyscy się będą do nich
    > dostosowywać.
    > --
    > Shrek

    To ty sobie tak wymyśliłeś.
    Nie ma przepisu nakazującego, lub zabraniającego.