  • Data: 2021-08-15 13:38:41
    Temat: Re: Kolejna ofiara mody SUFFFF. stanowisko postojowe.
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Artek w
    <news:sfat06$1qgn$2@gioia.aioe.org>:

    > Użytkownik "TomN" <n...@i...dyndnxs.invalid> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że chodzi ci o parkowanie między liniami.
    > Zauwaz, że nie ma takiego przepisu.
    > Tylko kultura wymaga parkowania między liniami.

    Proponuję zaparkuj połową pojazdu na miejscu wyznaczonym liniami i
    oznakowanym dodatkowo jako "dla niepełnosprawnych" i zaproś policję i poproś
    o łagodny wymiar kary, ze parkujesz jak cipa, i brak ci kultury

    > Jeżeli pojazd nie mieści się to należy parkować
    > odpowiednio blisko do drugiego pojazdu.

    Toć napisałem, że na "grubość lakieru" zaparkowałem, ale w liniach sie
    zmieściłem ;P

    --
    'Tom N'