    From: "Artek" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejna ofiara mody SUFFFF. stanowisko postojowe.
    Date: Sun, 15 Aug 2021 13:05:20 +0200
    <sf2m3j$obu$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6116704a$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <sf6c6q$rpo$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <6116ca0b$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <6117a190$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <6117d453$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <sf9ahh$13hs$1@gioia.aioe.org>
    <6118a796$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <sfad38$1ls3$1@gioia.aioe.org>
    <6118ecdd$0$511$65785112@news.neostrada.pl>

    news:6118ecdd$0$511$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie moja wina, że chujowo zaparkował i się na swoim miejscu nie mieści.

    Twoja wina, że nie rozumiesz, że on zaparkował prawidłowo
    i nie złamał przepisu.

    > A te wyznaczone miejsca są tak dla picu?

    Wyznaczone miejsca są po to, zeby parkować pomiedzy
    liniami jeżeli pojazd się mieści. Linie nie zabraniają parkowania
    większym pojazdem nie mieszczącym się.

    > Suwy są często za duże na miasto, ale to problem włascicieli suwów a nie
    > wszystkich dookoła - jak się nie mieszczą na miejsce parkingowe to niech
    > sobie poszukają innego a nie oczekują że wszyscy się będą do nich
    > dostosowywać.
    > --
    > Shrek

    To ty sobie tak wymyśliłeś.
    Nie ma przepisu nakazującego, lub zabraniającego.