    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierownica drży przy hamowaniu
    Date: Sat, 12 Nov 2016 10:03:04 +0100

    W dniu 2016-11-11 o 22:38, ToMasz pisze:
    > ja miałem w citroenie podobny problem. parę serwisów mialo mnie
    > serdecznie dość, w tym norauto, które dość sumiennie zwracało kasę za
    > niepotrzebne naprawy, nie przynoszące efektów. aż pożyczyłem od kumpli
    > głębokościomierz, miernik zegarowy, czy jak tam się to fachowo nazywa i
    > wyszło mi ze mam bicie na piaście/tarczy. to bicie było w granicach
    Otóż to. Te barany w serwisach nigdy nic nie zdiagnozują do końca, tylko
    wymieniają co popadnie. Ja też jeździłem kiedyś do takich, co to mi
    wymienili mi tarcze, klocki, elastyczne fragmenty przewodów hamulcowych,
    zregenerowali zaciski, wreszcie na moje żądanie zmierzyli bicie na
    tarczach i piastach (przy okazji okazało się, że w zakamarkach warsztatu
    udało się znaleźć prawie nieużywany czujnik zegarowy). Wyszło bicie na
    piaście, po wymianie drgania ustąpiły.

    Maciek