  • 1. Data: 2016-11-11 17:01:48
    Temat: Kierownica drży przy hamowaniu
    Od: maly <m...@o...pl>

    Witam

    Jak hamuje z dużej prędkości to drzy mi kierownica i troche pedał hamulca

    Tarcze i klocki wymieniałem ok 5 tys temu ATE

    Co to może być ?

    samochód audi a4 b7

  • 2. Data: 2016-11-11 17:52:08
    Temat: Re: Kierownica drży przy hamowaniu
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Powodzenia - ja walcze juz pol roku - bez sukcesu.
    Wymienilem opony, kola, 3 zestawy tarcz, koncowki drazkow, koncowki i
    gumy stabilizatora, sworznie wahacza.
    Na szarpakach wszysto jest super - luzow brak.
    Zamowilem teraz wszystkie gumy na wahacz, gorne wahacze itp.
    Nie mam juz koncepcji.
    Aaa - umowiony jestem na odpowietrzenie hamulcow - one tez potrafia
    dawac taki objaw.
    Auto mam 5 lat, problem zaczal sie okolo roku temu - powoli i stopniowo.
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 3. Data: 2016-11-11 18:26:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-11-2016 o 17:01, maly pisze:
    > Witam
    >
    > Jak hamuje z dużej prędkości to drzy mi kierownica i troche pedał hamulca
    >
    > Tarcze i klocki wymieniałem ok 5 tys temu ATE
    >
    > Co to może być ?

    Może nie wymieniłeś wszystkich hamulców.

  • 4. Data: 2016-11-11 18:31:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Nov 2016 17:01:48 +0100, maly napisał(a):

    > Co to może być ?

    Pękła tarcza. Obejrzyj uważnie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2016-11-11 19:26:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]

    > Jak hamuje z dużej prędkości to drzy mi kierownica i troche pedał hamulca
    >
    > Tarcze i klocki wymieniałem ok 5 tys temu ATE

    Jest to objaw krzywej tarczy hamulcowej.

    Najczęściej przyczyną jest to, że od razu po wymianie tarcz/klocków ktoś
    "wypróbował hamulce" mocno hamując.
    Albo nieprawidłowy montaż tarcz (krzywo).
    Teoretycznie może to być też wina krzywo wyprodukowanej tarczy, albo
    pękniętej.

  • 7. Data: 2016-11-11 20:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik gobo g...@p...onet.pl ...

> [...]
    > dawac taki objaw.
    > Auto mam 5 lat, problem zaczal sie okolo roku temu - powoli i stopniowo.

    Z cieakwości - miales je od nowosci?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 6. Data: 2016-11-11 20:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik maly m...@o...pl ...

> [...]
    >
    > Jak hamuje z dużej prędkości to drzy mi kierownica i troche pedał hamulca
    >
    > Tarcze i klocki wymieniałem ok 5 tys temu ATE

    A przed wymiana było ok?
    Czy wymieniałes własnie dlatego, ze drzało?

    Bo pierwsze skojarzenie byłoby własnie takie, ze to tarcze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 8. Data: 2016-11-11 20:00:58
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Nov 2016 19:26:51 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    (...)

    Podobno ruszający się klocek hamulcowy też potrafi dać taki objaw.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2016-11-11 21:22:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 11 Nov 2016 20:00:58 +0100, Maciek napisał(a):

    > Dnia Fri, 11 Nov 2016 19:26:51 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Podobno ruszający się klocek hamulcowy też potrafi dać taki objaw.

    A jak ten klocek hamulcowy się rusza?

  • 10. Data: 2016-11-11 22:20:19
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    hej,
    Nie - nie mialem od nowosci. Kupilem auto 3-letnie w normalnej cenie
    rynkowej. Blachy nie byly malowane - auto tez nie jest z tych, ktore
    oplaca sie odbudowywac ze zgliszcz (Hyundai).
    Geometria robiona byla z dwa razy i nic nie wykazala.
    Ogolnie nie planowalem teraz zmiany auta, bo koncze budowe i mam inne
    wydatki, ale czasem jestem bliski zmiany stanowiska:)
    Piotr