eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKierowcy to kupa durniów. › Re: Kierowcy to kupa durniów.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-me
    dia.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierowcy to kupa durniów.
    Date: Tue, 31 Jan 2017 22:26:27 +0100
    Message-ID: <p...@4...com>
    References: <1...@p...pl.invalid>
    <1ae6dmkp3vvdw.1ib7lbb81gnry$.dlg@40tude.net>
    <8...@p...pl.invalid>
    <1xwyx9ccss1pv$.rzq0i24fvwbu$.dlg@40tude.net>
    <o6nr4q$ng4$2@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <1xebc7rwjgupz$.1nodjau7alzpq.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <znjrfkymuttw.u847bioylrb4$.dlg@40tude.net>
    <k...@4...com>
    <g4sxoj590268$.kae9xpegk92d$.dlg@40tude.net>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 49
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-78-50-18.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1485897989 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 659 89.78.50.18:65290
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3035
    X-Received-Body-CRC: 1412998433
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2598530
    [ ukryj nagłówki ]

    Tue, 31 Jan 2017 22:00:32 +0100, w
    <g4sxoj590268$.kae9xpegk92d$.dlg@40tude.net>, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> napisał(-a):

    > Dnia Tue, 31 Jan 2017 10:20:17 +0100, r...@k...pl napisał(a):
    >
    > > Mon, 30 Jan 2017 23:27:08 +0100, w <znjrfkymuttw.u847bioylrb4$.dlg@40tude.net>,
    > > Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(-a):
    > >
    > >> Po pierwsze ocena widoczności - mgła, zwłaszcza w dzień wygląda dość
    > >> podobnie niezależnie czy widoczność jest jeszcze w miarę, czy bardzo
    > >> niewielka.
    > >> A jej nagły spadek nie "rzuca się w oczy".
    > >> Trzeba świadomie zwrócić uwagę żeby cały czas szukać sobie punktów
    > >> odniesienia pozwalających ją ocenić.
    > >>
    > >> Po drugie własna prędkość - po długiej jeździe z dużą prędkością, niewielka
    > >> redukcja prędkości wystarczy żeby wydawało się że się jedzie bardzo wolno.
    > >>
    > >> Po trzecie droga hamowania - która zwłaszcza w zimowych temperaturach, wraz
    > >> z mgłą potrafi się nagle niepostrzeżenie wydłużyć bez wyraźnych znaków na
    > >> asfalcie.
    > >
    > > Po czwarte -- hamować czy tylko nieco zwolnić? Najadę na kogoś czy ktoś wywali
    > > z Vmax we mnie?
    >
    > Cały czas jechać z taką prędkością żeby móc wyhamować jeśli okaże się że we
    > mgle coś stoi.
    >
    > Jeśli nie zwolnisz wystarczająco, to ryzykujesz najechanie na tył korka.
    > A jak najedziesz na kogoś, to dla jadących za Tobą zatrzymasz się w
    > miejscu, co z kolei zaskoczy ich i nie da im szansy na wyhamowanie.

    A jeżeli nikt nie stoi, a najedzie ktoś na mnie? Wyjdę na frajera ;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: