  • Data: 2018-08-19 23:22:49
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-19 o 19:59, Budzik pisze:

    > Jakbym był takim pechowcem to bym chyba autem przestał jezdzic - za duze
    > ryzyko ;-P

    Nie cwaniakuj :-)

    > Na rynku pracy jest taka sytuacja ze niezadowolnie szefostwa z takiej
    > sytuacji mozna włozyc w dwa miejsca:
    > - w dupe
    > - miedzy bajki...

    Myślę o tym. Ale to inna bajka.

    > No to ciekawe o tyle ze tak jak mowie: yanosik pisze ze bierze pod uwage
    > przekraczanie predkosci na terenie zabudowanym.
    > Ja mam pomiary bardzo regularne:
    > 7,5-8
    > pomimo tego ze czasami jezdze 200km po miescie a czasami 400 poza
    > miastem.

    U mnie niestety część miejska to nierzadko 10-30km/h - jeśli mowa o
    gdańskim fragmencie drogi do/z pracy.

    > Ale rzeczywiście stawiam na tzw eko driving i płynna jazde i unikam
    > scigania od swiateł do swiateł byle dłuzej na czerwonym postac.

    Ja również, ale w moim przypadku to używanie turbiny i w konsekwencji
    całkiem spore przyspieszenie względem średniej. Jeżdżąc w stylu a'la
    szmata nawet 2l potrafi więcej pociągnąć.

    > Chyba ze ze statystyki wynika ze po zmierzchu wiecej wypadków.

    Czuję intencję oczywiście.

    > Ale nie wiem niestety na czym oparli takie ustawienie parametrów.
    > Moze ich zapytac?

    Właśnie to chciałem zasugerować :-)

    > Czyzby ustalenia z TU? W koncu ten wspolczynnik to dla ubezpieczycieli
    > jest...

    Raczej jednego - paranormalnego, który ma stawki za ubezpieczenie 3-10x
    wyższe od innych.

    > No ale teraz tak mysle - piszesz o autostradzie wiec poza terenem
    > zabudowanym.
    > Moze dlatego niespecjalnie cie ukarał za to obnizeniem wspolczynnika?

    Możliwe. Choć w mieście typowa prędkość dla mnie to ciut poniżej 80, a
    na zimowych ok 60 (beznadziejna przyczepność). A i tak mnóstwo aut mnie
    wyprzedza, co mnie trochę dziwi. Więc jestem piratem drogowym, którego
    Yanosik jakimś sposobem toleruje. Być może % długości drogi miejskiej w
    całości waży. Cholera wie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek