  • Data: 2018-08-19 23:57:40
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-19 o 21:00, Budzik pisze:

    > Zgoda. ALE NIE NA DRODZE!!!
    > Zorganizuje kursy! Wez kase z uni i zrób to nawet za darmo dla ludzi!

    Ty to zrób. Ja nie mam na to czasu ani powołania by kraj edukować.
    Ograniczam się więc do tego, co mogę. Nie czuję abym tworzył w związku z
    tym niebezpieczne sytuacje.

    > hahahaha
    > W Rosji to dopiero bawią się w wychowywanie na drodze.
    > ile to ja widziałem filmików gdzie jeden drugiemu wymierzył samosąd...

    Tam normą jest wożenie ze sobą kija baseballowego. I to nie żart.
    Gaśnicy może nie być, ale kij zawsze.

    > Moze... o ile wczesniej nie wyczyni czegos głupiego bo bedzie za wszelką
    > cene starał się zjechac takiemu co to go pospiesza.
    > We wszystkim trzeba miec umiar.

    Więc bierz środki z Unii i edukuj cały kraj :-)

    > A w czym ci rowerzysci tym razem przeszkadzaja?

    Też o tym pisałem. Jeżdżą jak ostatnie łajzy po ulicy mając obok piękną,
    szeroką i równiutką (asfaltową) drogę rowerową. Żadnego logicznego
    uzasadnienia takiego postępowania. Oto przykład z moich okolic, który
    już cytowałem w innym wątku:

    https://youtu.be/wv_LFqVSbio?t=3m15s

    > bywa i tak.
    > Jak to sie obecnie mowi - musisz sam zbudowac swoja narracje, inaczej
    > inni zrobią to za ciebie.
    >
    > ;-D

    Jest gorzej: inni i tak wiedzą lepiej co miałeś na myśli i żadne
    doprecyzowania nie są celowe :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek