    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
    Date: Thu, 20 Jun 2024 14:50:55 -0000 (UTC)

    Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> wrote:

    > napisałeś się, ale to nie dla mnie - nie chcę nic samemu grzebać poza
    > włączeniem zasilania i konfiguracją.

    No to rzecz prostsza: wspomniana kamera (bo jest stabilna i działa) i
    modem, i do tego jakiś router, do którego wkłada się modem z jednej
    strony, a Ethernet z drugiej. Modem taki jak zaleca producent routera
    (ewentualnie router z wejściem na kartę SIM). Byle był ethernet a nie
    WiFi, bo to mniej problematyczne. Prościej się chyba nie da :)

    To moje rozwiązanie jest mocno wydumane, bo miałem czas, żeby do tego
    przysiąść, ale początkowo był tam po prostu router z modemem. Tyle że
    modem był 3G. W międzyczasie wyłączyli sieć 3G, na 2G nie chciało to
    działać (za mała przepustowość), router, który tam był (pewnie nawet nadal
    go jeszcze gdzieś mam, chyba że sprzedałem, nie pamiętam) nie obsługuje
    modemów 4G, a szukając modemu znalazłem właśnie wspomnianego ZTE, więc
    pomyślałem, że skoro i tak widać go jako Ethernet, to już pozbędę się
    routera i zrobię routing na Beagle'u.

    --
    Słoń i mrówka przechodzą przez most.. Most się zerwał..
    Mrówka mówi do słonia: A mówiłam żebyśmy przechodzili osobno..