  • Data: 2010-09-15 09:50:29
    Temat: Re: Kablówka, a podłączenie komputera. Różnica potencjałów.
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wybór? Coraz trudniej kupić niektóre urządzenia, których konstruktorzy
    > przyłożyli się do roboty na tyle, że kołek nie jest potrzebny. Gdzie ten
    > wybór?

    Wybór jest między dostosowaniem instalacji do podłączenia tych urządzeń
    a nie stosowaniem urządzeń skoro instalacja jest nieprzystosowana.
    Tak samo możesz narzekać że nie masz możliwości wstawienia kotła
    gazowego w łazience np. bez wymiany przewodów kominowych. Twój wybór:
    dostosowujesz instalację i montujesz urządzenie albo z tego rezygnujesz.
    Z elektryką jest o tyle lepiej że nikt ci nie patrzy na przeróbki w
    domu i jak masz pewność, że nikt nie obróci przewodów w skrzynce
    licznikowej to możesz sobie zmostkować PE do N na gniazdku i prawie
    zawsze daje to wystarczający efekt.

    MD