  • Data: 2010-09-15 10:34:28
    Temat: Re: Kablówka, a podłączenie komputera. Różnica potencjałów.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mario napisał:

    > Wybór jest między dostosowaniem instalacji do podłączenia tych urządzeń
    > a nie stosowaniem urządzeń skoro instalacja jest nieprzystosowana.
    > Tak samo możesz narzekać że nie masz możliwości wstawienia kotła
    > gazowego w łazience np. bez wymiany przewodów kominowych.

    A nie nie nie! Z kotłami gazowymi, to jest zupełnie co innego! Dwadzieścia
    lat temu, to się nie dało kupić innego kotła, niż taki, kóry podłacza się
    do przewodu kominowego odpowiedniej wysokości. Więc musiałem przerabiać.
    Teraz bez trudu można kupić taki, co się zadowoli odpowiednio ukształtowaną
    rurą wystawioną przez ścianę na zewnątrz. W gazownictwie jest postęp,
    a w prądownictwie regres.

    > Twój wybór:
    > dostosowujesz instalację i montujesz urządzenie albo z tego rezygnujesz.
    > Z elektryką jest o tyle lepiej że nikt ci nie patrzy na przeróbki w
    > domu i jak masz pewność, że nikt nie obróci przewodów w skrzynce
    > licznikowej to możesz sobie zmostkować PE do N na gniazdku i prawie
    > zawsze daje to wystarczający efekt.

    Niczego nie przerabiam, tylko podłaczam te wszystkie laptopy i inne
    wynalazki gdzie popadnie. Na ogół do gniazdka bez bolca. Wyboru nie
    mam, bo przecież nie będę przerabiał instalcji jak se chcę baterię
    podładować! Rezygnować z tego też nie zamierzam.

    --
    Jarek