  • Data: 2009-01-19 12:42:53
    Temat: Re: Jest ?le (Nikon)
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    L'e-szczur pisze:
    > A uwazasz, ze (zwlaszcza teraz) twierdzenie, iz firmom zalezy na ograniczaniu
    > strat jest blednym zalozeniem?

    Gdzie Ty masz te astronomiczne straty? Ekonomia po równo odbija się na
    wszystkich i pewnie są lepsze i gorsze momenty, ale póki co uparłeś się
    że jest źle, a pojęcia nie masz o jakichkolwiek danych

    > A czytales moze jakakolwiek gazete w ciagu
    > osoatniego roku? ;-P

    W której pisali, że sony bankrutuje?

    > Swietnie. Tylko, ze nie piszemy o kondycji firmy w Polsce, wiec wyciaganie jej
    > (byc moze szczegolnego) przypadku jako argumentu w dyskusji o tej czesci
    > koncernu jest lekką naiwnoscia.

    A gdzie napisałem, że gadamy wyłącznie o Polsce?
    Daj dane globalne to o nich porozmawiamy, póki co wróżysz z fusów.

    > A bo wiesz - firmy notowane na gieldzie niekoniecznie musza miec swietna
    > sprzedaz zeby miec pieniadze. Slyszales cos o rachunkowosci kreatywnej?
    > Nie twierdze, ze Sony ja uprawia, ale co jakis czas dowiadujemy sie, ze
    > rzeczywistosc wyglada nieco inaczej niz firmy chcialyby ja nam przedstawic.
    > Tak wiec to rozbudowywanie nie musi oznaczac swietnej kondycji firmy.

    Tak czy inaczej wnioski które stawiasz są w oderwaniu od rzeczywistości.
    Daj dane, które mówią o tym segmencie i globalnej sprzedaży. Masz?
    Bo grób już kopiesz.

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_