  • Data: 2009-01-19 15:21:31
    Temat: Re: Jest ?le (Nikon)
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    L'e-szczur pisze:
    > Po pierwsze nie odpowiedziales na pytanie.

    Bo ma się nijak konkretnie do sonego (tylko i wyłącznie do niego, nikogo
    poza tym).

    > Po drugie gdzie pisalem
    > cokolwiek o stratach? A tym bardziej o stratach astronomicznych? Nie
    > nadinterpretuj.

    No pisałeś - o miliardach żeby nie stracić kolejnych. To są dość mocne
    liczby tyle, że wyssane z palca.

    > Nie uparlem sie, ze jest zle - czytaj do diabla starajac sie zrozumiec
    > o co chodzi.

    Lepiej sam przeczytaj co pisałeś i nie cofaj się rakiem.

    > Nigdzie nie napisalem, ze Sony traci miliardy dolarow, a jedynie, ze
    > nie utrzymywaloby sztucznie dzialu tylko dlatego, ze kosztowal ilestam
    > miliardow. Juz rozumiesz?

    Nie usiłuj wtłaczać prawd objawionych, tylko skupmy się nad tym co
    wypisałeś - a złorzeczysz, że sonym źle i kryzys itd. To podasz jakieś
    prawdziwe dane może?

    > Nie - w ktorej jest mowa o ogolnoswiatowym kryzysie. To wymusza
    > myslenie o finansach i ewentualnym minimalizowaniu strat. A nawet
    > jezeli tych strat nie ma teraz, to rowniez nie ma pewnosci, ze nie
    > pojawia sie za jakis czas. Tylko glupcy nie mysla obecnie o cieciu
    > kosztow.

    Cięcie kosztów w sonym było miesiąc, dwa temu - głównie jednak w
    działach filmowych, muzycznych, reorganizacja jest też konsol. Nic
    natomiast o dziale luster, który wbrew temu co wypisujesz idzie
    nadspodziewanie dobrze.

    > Napisales o Polsce interpolujac wyniki na caly swiat? Genialne!

    Nie kłam.
    Napisałem, że np u nas idzie im wyjątkowo dobrze i uogólnianie danych z
    Japonii jest bardzo mylące. W USA np pentaksa będzie z pewnością więcej.
    Japonia jest dość specyficzna, a jestem pewien, że poza danymi z niej
    nie widziałeś innych.
    Czytaj z zrozumieniem - przykład Polski to tylko kontrargument do tego
    jak to niby źle im idzie.

    > Czy moze pisales o zyskach w Polsce w obliczu (zalozmy) strat w USA?
    > Bo to byloby jeszcze lepsze.

    Takich głupot tak samo nie pisałem, więc sobie nie dopowiadaj.

    > Po co Ci globalne dane skoro najwyrazniej do poprawy humoru wystarcza
    > Ci lokalne?

    Mój humor nie zależy od wyników sprzedaży sony tu czy w Japonii. Po
    prostu jak jest w Polsce wiem i sony ma tu nadzwyczajnie silną pozycję,
    a wychodzili z niemalże ostatniego miejsca.
    To co chce to ciągle realnego argumentu na to, że tak strasznie źle jest
    co sugerujesz od którejś wypowiedzi.

    > Pogadamy o rzeczywistosci jak dowiemy sie jak ona wyglada. Poki co w
    > najlepszym razie mamy podobny poziom informacji. Moj (rzekomy)
    > pesymizm jest w takim razie rownie usprawiedliwiony, co Twoj
    > niepohamowany optymizm.

    Tak, tylko mi się nie wydaje, że firma która inwestuje grube pieniądze w
    dział który od dawna jej widocznie brakuje w ofercie będzie nagle
    zwijała manele. Widzę za to ciągły rozwój, Nawet deko ponad to co bym
    się spodziewał. O wiele bardziej martwię się o pentaksa np. bo od niego
    dopiero pesymizmu sporo, jak np wieści o zamykanych kolejnych fabrykach.

    > Ale po co Ci to? Wazne ze pod Wachockiem Alfy ida jak swieze buleczki.
    > Korporacja Sony w swietle powyzszego nie ma prawa tracic pieniedzy. :-

    Nie gadamy o tym co ważne, a co nie tylko o Twoich wyssanych z palca
    bzdurach. Masz konkrety czy sobie tylko bajki tworzysz?

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_