  • 1. Data: 2009-01-18 14:22:46
    Temat: Jest źle (Nikon)
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    "Uwaga, informujemy, że od miesiąca lutego Nikon podnosi ceny w zakresie od
    5 do nawet 30%. Przykładowo cena na nikona D700 wzrośnie o około 1000 zł
    brutto. Podobnie w przypadku produktów firmy Canon. Tak drastyczne zmiany
    spowodowane są wahaniami kursów walut i ogólna sytuacją na rynku. Podwyżki
    cen zapowiadają też inni producenci np. Lowepro. W związku z tym uprzejmie
    prosimy o potwierdzanie zarówno dostępności jak i cen na produkty, ze
    względu na trudności w dostępnie do towaru i duże zainteresowanie
    kupujących. Informacja ta została wygenerowana również w celu poinformowania
    odpowiednio wcześniej osób przymierzających się do zakupu w miesiącu lutym.
    Ze względu na nagły i drastyczny wzrost cen w miesiącu styczniu zastrzegamy
    sobie możliwość korekty cenowej produktów w stosunku do cen widocznych na
    naszych stronach www."

    www.foto-net.pl

  • 2. Data: 2009-01-18 14:28:46
    Temat: Re: Jest źle (Nikon)
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
> [...]
    > spowodowane są wahaniami kursów walut i ogólna sytuacją na rynku. Podwyżki

    W sony też podwyżki będą. Ot kryzys, waluty itd.
    Mnie najbardziej zdziwiła wiadomość o bankructwie cirricut city. :(

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 3. Data: 2009-01-18 14:32:51
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    Hej

    > "Uwaga, informujemy, że od miesiąca lutego Nikon podnosi ceny w zakresie od
    > 5 do nawet 30%. Przykładowo cena na nikona D700 wzrośnie o około 1000 zł
    > brutto.

    Cholera, sądziłem że w kwietniu/maju dokupię drugie D700, a tu wygląda
    na to że teraz trzeba będzie.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 4. Data: 2009-01-18 14:50:09
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 15:32:51 +0100, Kryhu napisał(a):

    > Cholera, sądziłem że w kwietniu/maju dokupię drugie D700, a tu wygląda
    > na to że teraz trzeba będzie.

    To już się spóźniłeś. W grudniu było znacząco taniej. Niestety wszystkim
    pokończyły się opcje walutowe. Podobno w grudniu większość dystrybutorów
    dopłacała do sprzedawanego sprzętu.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 5. Data: 2009-01-18 15:02:30
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Radio Erewan:

    > To już się spóźniłeś. W grudniu było znacząco taniej. Niestety wszystkim
    > pokończyły się opcje walutowe. Podobno w grudniu większość dystrybutorów
    > dopłacała do sprzedawanego sprzętu.

    To kiszencja.

    Jak 35/2 skoczy do 1500 to chyba się potnę :<

  • 6. Data: 2009-01-18 16:45:07
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-18 15:22:46 +0100, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > "Uwaga, informujemy, że od miesiąca lutego Nikon podnosi ceny w zakresie od
    > 5 do nawet 30%.

    Dodam - w calej Europie i Hameryce.

    de Fresz

  • 7. Data: 2009-01-18 16:54:12
    Temat: Re: Jest ?le (Nikon)
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Sun, 18 Jan 2009 17:45:07 +0100, de Fresz <d...@N...pl> wrote(a):

    > Dodam - w calej Europie i Hameryce.

    No to faktycznie niesamowite globalne skutki ma osłabienie złotówki. ;>

    Tak myślałem że zwalanie na kursy walut to troche ściema.

    pozdrawiam, B.

  • 8. Data: 2009-01-18 16:59:42
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Bartosz Mierzwiak:

    > No to faktycznie niesamowite globalne skutki ma osłabienie złotówki. ;>

    Ten rok może być rokiem końca Sony. Zapamiętajcie te słowa.
    Do tej pory jechali na ilość dopłacając do ceny żeby zdobyć jak największy
    kawałek rynku, ale jak przyjdzie im podnieść je o 30% to sprzedaż się
    załamie i się zwiną. Trudno też oczekiwać, że ktoś kto kupił kita za 1200 zł
    będzie inwestować w obiektywy.

  • 9. Data: 2009-01-18 17:03:36
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-18 17:54:12 +0100, Bartosz Mierzwiak
    <b...@w...pl> said:

    > No to faktycznie niesamowite globalne skutki ma osłabienie złotówki. ;>
    >
    > Tak myślałem że zwalanie na kursy walut to troche ściema.

    A skąd wytrzasnąłeś tą złotówkę? M.in. o jena idzie...

    de Fresz

  • 10. Data: 2009-01-18 17:07:04
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

> [...]
    > zastrzegamy
    > sobie możliwość korekty cenowej produktów w stosunku do cen widocznych na

    no to faka nad faki
    a było tak pieknie...

    raka