  • Data: 2009-01-19 12:43:56
    Temat: Re: Jest ?le (Nikon)
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Rzecze Bartosz Mierzwiak:

    > Ten rok może być rokiem końca Sony. Zapamiętajcie te słowa.
    Zapamietamy.
    Osobiscie uwazam ze Sony radzi sobie doskonale - regularnie wypuszcza
    nowe modele obiektywow i body. Aparaty sa o normalnych parametrach i w
    normalnych cenach (bez fajerwerkow, ale tez nie sa porazka). W koncu
    zrezygnowali z porazki pod nazwa "MemoryStick". Chwali im sie ze
    zachowali zgodnosc ze sprzetem Minoltowym.
    Oczywiscie maja tez dla mnie niezrozumiale posuniecia - brak taniej
    lampy blyskowej czy taniej 50ki.
    Nie widze tez aktualnie zadnej walki cenowej - a200 jest z zblizonej
    cenie do pozostalych entry level.
    Choc oczywiscie w pewnym okresie a200 kosztowalo 700zl - byc moze
    chcieli zagarnac jak najwiecej rynku - ale to sie juz skonczylo.
    Moim zdaniem Sony jest na tyle rozpoznawalne wsrod laikow, ze bez
    problemu znajdzie chetnych (jako producent kamer sa doskonale
    rozpoznawalni, kompakty tez robia od bardzo dawna), wiec zamkniecie
    dzialu DSLR im nie grozi.
    Osobiscie prorokuje ze udzial Sony DSLR bedzie sie systematycznie
    zwiekszal, ale glownie w segmencie amatorskim. Aby powalczyc w segmencie
    profesjonalnym to troche wiecej czasu potrzeba.

    Marx