  • Data: 2009-01-19 15:41:54
    Temat: Re: Jest ?le (Nikon)
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marx pisze:
    > normalnych cenach (bez fajerwerkow, ale tez nie sa porazka). W koncu
    > zrezygnowali z porazki pod nazwa "MemoryStick". Chwali im sie ze
    > zachowali zgodnosc ze sprzetem Minoltowym.

    Oczywiście nie zrezygnowali, MS są w A700 i A900 jako dodatkowy slot. No
    i chyba w prawie wszystkich kompaktach.
    Tak czy siak dopiero co ogłaszali rozwój tego.
    Ma to wady i zalety. Wady to cena i ogólnie możliwości. Zalety to
    uniwersalność pośród produktów sony (telefon, palmtop (kiedyś), kompakt,
    nawet lustrzanka, cyfrowe ramki itd). Ja tam MS nie lubię (znacznie
    wolniejsze), ale konsekwencja czase jest całkiem dobrą cechą.

    > Oczywiscie maja tez dla mnie niezrozumiale posuniecia - brak taniej
    > lampy blyskowej czy taniej 50ki.

    Powoli. Idzie kryzys to może akurat kryzysowe oferty będą ok. Póki co
    pchają najbardziej oczywiste dziury. 50mm możesz kupić f/1.4, za to nie
    mogłeś np. kupić szerokiego kąta nowego. Uzupełnienie tego było po
    prostu oczywiste. Na serię tanich stałek jest czas.

    > Nie widze tez aktualnie zadnej walki cenowej - a200 jest z zblizonej
    > cenie do pozostalych entry level.

    Możesz podać ceny dokładnie?
    Pamiętaj, że taki A100 był pozycjonowany na równi z 400D, a nie
    oberżniętego do granic 1000D czy d60x. A200 furory nie robi
    możliwościami, ale updatem jest i to co wywalili to raczej w celu
    przystosowania do konkretnej grupy userów niż obcięcia kosztów
    produkcji. Poprawili za to kilka rzeczy napewno.

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_