  • Data: 2009-01-19 14:16:00
    Temat: Re: Jest ?le (Nikon)
    Od: "L'e-szczur" <l...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Sty, 14:48, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > No to trzeba było odrazu wyraźnie napisać, że tak tylko, hipotetyzujesz.

    No coz - moja wina, ze przecenilem ludzka domyslnosc.

    > Jakby cokolwiek nie zarabiali, to nie iwestowaliby co i rusz w nowe
    > body i obiektywy.

    I tu sie mylisz. Inwestowanie w poszerzanie portfolio nie musi byc
    realizowane z zyskow ze sprzedazy. To moze byc rowniez znak, ze Sony
    chce przebic sie do pierwszej ligi i wtedy zaczac zarabiac.

    > Owszem, była jakaś grupa
    > użytkowników Minolty, którą Sony chciało przejąć, ale myślę, że wśród
    > obecnych posiadaczy Alf, to będzie marne kilka-kilkanaście procent.

    Napisales: "Myślę że znacznie większe
    znaczenie miało przejęcie pewnych starszych rozwiązań..."
    O jakich starszych rozwiazaniach (innych niz Minolty) w takim razie
    pisales?

    > Jak do każdego innego systemu - są producenci niezależni.

    Tyle, ze produkuja szkla z mocowaniem Sony/Minolty. Nie o to pytalem.

    > O to już trzebaby zapytać księgowych Sony.

    Sa dostepne raporty roczne. Elektronika wcale nie wyglada najlepiej.
    Tyle, ze nie ma podzialu na sektory :-(
    http://www.sony.net/SonyInfo/IR/financial/fr/08q2_so
    ny.pdf

    > I jakie udziały zdobyła wśród zarabiających na chleb fotografią?

    Widocznie potencjal wydawal sie byc na tyle duzy, ze Sony przejelo
    cala firme.

    Pozdro

    L'e-szczur