  • Data: 2009-01-19 15:31:03
    Temat: Re: Jest ?le (Nikon)
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz pisze:
    > Myślę, że ważniejszy był dział R&D z jakimś tam doświadczeniam, gotowe
    > rozwiązania, patenty. Sama marka też, ale nie widziałem aby Sony jakoś
    > szczególnie mocno z niej czerpało w swojej komunikacji marketingowej.

    Jak wiadomo minolto konika sobie żyje ciągle, więc byłoby trochę głupio
    sonym umieszczać logo ich na obudowie. Wielu ludzi nie wie nawet że to
    kontynuacja lustrzanek minolty, ktora gdzieśtam znikła sobie po drodze.

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_