  • Data: 2009-01-19 13:48:56
    Temat: Re: Jest ?le (Nikon)
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-19 13:43:10 +0100, "L'e-szczur" <l...@a...waw.pl> said:

    > działki
    >
    > Gdzie tak twierdze? Jedynie rozwazam sytuacje hipotetyczna ktorej
    > skutkiem mialoby byc zamkniecie R&D.

    No to trzeba było odrazu wyraźnie napisać, że tak tylko, hipotetyzujesz.

    > Po pierwsze - nie mamy pewnosci jaki to procent rynku. Po drugie sam
    > udzial w rynku nie gwarantuje ze cokolwiek zarabiaja.

    Jakby cokolwiek nie zarabiali, to nie iwestowaliby co i rusz w nowe
    body i obiektywy.

    > ększe
    > baza
    > szystkim
    >
    > Czekaj, a czy przypadkiem nie oznacza to wlasnie szkiel z mocowaniem
    > Minolty?

    Ale Sony w mniejszym stopniu interesuje co Minolta sprzedała pod swoim
    logiem, dla nich istotne było, co mogą dalej sprzedawać pod swoim, przy
    minimalnych nakładach finansowych (choć to się rozmywa w kosztach
    przejęcia), a przedewszystkim czasowych. Owszem, była jakaś grupa
    użytkowników Minolty, którą Sony chciało przejąć, ale myślę, że wśród
    obecnych posiadaczy Alf, to będzie marne kilka-kilkanaście procent.

    > Czy Sony ma taki sprytny patent, ze pasuja tez inne rozwiazania?

    Jak do każdego innego systemu - są producenci niezależni.

    > przedaży
    > się
    >
    > I teraz pozostaje pytanie, czy 10% to market share wystarczajacy do
    > pokrycia kosztow inwestycji.

    O to już trzebaby zapytać księgowych Sony.

    > ą i nowi klienci. Zresztą wyjechałeś z
    > eczy
    > otla
    >
    > Pewnie ze robila. IIRC Maxumm 7D byl ich najbardziej zaawansowanym
    > dSLR'em. 6mpix i takie tam :D

    I jakie udziały zdobyła wśród zarabiających na chleb fotografią?

    > ię
    >
    > Spokojna glowa. Rynek swiatowy nie musi sie wcale kurczyc, a od tego
    > czy bedzie dalej wzrastac zalezy miedzy innymi jak drogi bedzie
    > sprzet. Jesli cena bedzie odpowiednia to cyfrowe lustra beda kupowac
    > klienci w Mozambiku i Sudanie. Rentownosc za to moze byc nieco
    > mniejsza.

    Lub żadna. Choć do tego IMHO jeszcze sporo brakuje.

    de Fresz