eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki serwis internetowy pokaże on-line sytuację na drogach (korki, wypadki, przejezdność)?Re: Jaki serwis internetowy pokaże on-line sytuację na drogach (korki, wypadki, przejezdność)?
  • Data: 2016-01-22 22:08:47
    Temat: Re: Jaki serwis internetowy pokaże on-line sytuację na drogach (korki, wypadki, przejezdność)?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 22 Jan 2016 09:57:40 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Pewnie nie. Z reguły polskie nawigacje czerpią dane z monitoringu GPS
    > samochodów flotowych, do czego Google dostępu nie ma.

    Pod warunkiem że w samochodzie flotowym nie jedzie żaden smartfon z
    Androidem ;)

    > A Google może zbierać dane tylko od pojazdów jadących z włączonym GPS, na
    > dodatek nie wiem czy robi to automatycznie.

    Google czerpie dane z każdego urządzenia z Androidem z GPS, które nie ma
    wyklikanych blokad na wysyłanie tego typu informacji.

    Pomijając etykę takiego zbierania danych, to informacje są naprawdę szybko
    dostępne, również na wielu bocznych drogach.