eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki serwis internetowy pokaże on-line sytuację na drogach (korki, wypadki, przejezdność)?Re: Jaki serwis internetowy pokaże on-line sytuację na drogach (korki, wypadki, przejezdność)?
  • Data: 2016-01-24 23:21:28
    Temat: Re: Jaki serwis internetowy pokaże on-line sytuację na drogach (korki, wypadki, przejezdność)?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 24 Jan 2016 21:41:58 +0100, j...@i...pl napisał(a):

    > Napisałeś "bez włączonego GPSu". A teraz piszesz o Yanosiku lub
    > nawigacji ;) A te używają GPSu.

    No ale "bez włączonego GPSu" to Ty napisałeś a nie ja ;)

    Urządzenie oczywiście musi mieć włączony GPS i wtedy serwis Google Maps
    mierzy prędkość takich urządzeń i jakoś tam je klasyfikuje oblicza
    prędkości na danych odcinkach dróg.

    Czyli zna prędkość każdego kto na urządzeniu z Androidem ma uruchomiony
    jakikolwiek program używający GPS czyli każda nawigacja, Yanosik, terminal
    Ubera itp., a to jednak całkiem popularna sprawa.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Google_Traffic