  • Data: 2013-11-14 01:00:00
    Temat: Re: Jaki serwer
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marek napisał:

    > Ale z tego co widzę nie ma interfejsu do wyszukiwania po www, więc
    > co to za archiwum? To raczej backup ;)
    > Pisząc archiwum miałem na myśli wyszukiwanie z interfejsem www,
    > najlepiej po wszystkim. Fajne zadanie na poligon big data, ostatnio
    > modne.

    No i będzie znowu jak z googlem. Zrobili tak, jak uważali, że będzie
    najlepiej. A to przecież fachowcy od wyszukiwania. I nikomu się nie
    podoba. Niewdzięcznicy. Niech więc każdy sobie w tym backupie szuka
    jak potrafi i jak lubi.

    > Można gdzieś pobrać to archiwum w formie paczki (t)gz? Te 200 GB to
    > rozumiem nieskompresowane ?

    Znów nie chcę się za kogoś wypowiadać, ale czemu by mieli nie dać?
    Z tym że kopiowanie tego żywego organizmu "in situ" nie będzie się
    technicznie zbyt różnić od kopiowania na przykład w domu. Jak ktoś
    ma łącze, dajmy na to, 150Mbps, to zassa całośc w kilka godzin.
    Protokołem NNTP.

    --
    Jarek