  • Data: 2013-11-14 00:43:27
    Temat: Re: Jaki serwer
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Nov 2013 23:24:55 GMT, Jarosław Sokołowski<j...@l...waw.pl>
    wrote:
    > Przecież zaczęto gdy tylko zaczął się Usenet pl.*. Jest wymieniony
    > już dzisiaj news-archive.icm.edu.pl.

    Ale z tego co widzę nie ma interfejsu do wyszukiwania po www, więc
    co to za archiwum? To raczej backup ;)
    Pisząc archiwum miałem na myśli wyszukiwanie z interfejsem www,
    najlepiej po wszystkim. Fajne zadanie na poligon big data, ostatnio
    modne.
    Można gdzieś pobrać to archiwum w formie paczki (t)gz? Te 200 GB to
    rozumiem nieskompresowane ?

    --
    Marek