    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki mandat?
    Date: Thu, 29 Jul 2010 16:41:53 +0200
    <i2i9la$ies$1@news.onet.pl><4c4f0a53$0$19165$65785112@news.neostrada.pl>
    <i2n6fd$6rm$1@news.onet.pl> <4c50bbe8$0$17090$65785112@news.neostrada.pl>

    news:4c50bbe8$0$17090$65785112@news.neostrada.pl...

    > To samo może stwierdzić jeśli zderzak był polakierowany w następstwie 3
    > cm rysy. To co, jak jest 3 cm rysa, to też należy wymienić zderzak na
    > nowy?

    Jeśli zderzak był wcześniej lakierowany - to uwierz mi - ubezpieczyciel od
    razu zaliczy zderzak "do naprawy". Ja już spotkałem takie sytuacje, gdzie w
    samochodzie, w którym nigdy wcześniej nie naprawiany zderzak pęknął na
    odcinku ok. 20 cm, skierowano pacjenta do "klejenia zderzaka". To, idąc
    Twoim tokiem rozumowania, też przecież nie ma wpływu na wygląd zderzaka po
    naprawie - jak się go dobrze sklei, to nic nie będzie z zewnątrz widać.

    > Mi do tej pory partoliło tylko ASO.

    To widocznie masz wyjątkowe szczęście do mechaników spoza ASO. Bo mi
    partolili wszyscy, bez wyjątku. Do momentu znalezienia kogoś, komu zależy na
    tym, żeby klient do niego wrócił.

    > Czy prawie 3 tys. za kilkuletnie auto to "tanio" to bym dyskutował...

    Nie ważne, ile lat ma auto. Ważne jest, jaka jest jego wartość - AC liczy
    się od tej właśnie wartości. Masz braki na elementarnym poziomie
    kalkulowania składek.

    Jurand.