  • Data: 2010-09-06 10:36:09
    Temat: Re: Jaki aparat z GPS polling?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał
    > Potrzebuję telefon dla dziecka (najlepiej różowy ;-)
    > z wbudowanym GPS i funkcją odpytywania o aktualna pozycję (np.
    > przez SMS).
    > Więcej bajerów nie potrzebuję.
    > Najlepiej jeszcze jakby był nie za drogi.... (w erze pytałem -
    > nie mają...;-) Doradzicie coś?

    Duze dziecko, male ?

    Taka funkcja szpiegowania wymaga odpowiedniego programu w
    telefonie, ktory zechce na zapytanie odpowiedziec. Chlopak sobie
    sam wylaczyc, dziewczynce koledzy pomoga. GPS slabo/nie dziala w
    budynkach itp.

    Za to era i orange, wiec plus pewnie tez, oferuja "nadzor
    rodzicielski" z lokalizacja przez GSM.
    Dokladnosc jest kiespka, bo kilkaset metrow przy gestej obsadzie
    BTS do kilku kilometrow, ale moze wystarczyc do sprawdzenia czy
    dziecko siedzi w okolicach szkoly czy poszlo do lasu :-)
    Ale nie powie czy nie siedzi u kolegi przy komputerze w poblizu
    szkoly.

    J.