  • Data: 2014-02-05 19:02:12
    Temat: Re: Jak zmierzyć energię/ładunek
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Jeśli chodzi o samochody, to zużycie paliwa podawane przez producentów
    > wyliczane jest w sposób zbliżony do wyżej opisanego. Jest jakaś norma,
    > która dokładnie reguluje ile czego ma być brane do średniej.

    Oj ta norma, to niezły szwindel. Nie wiem, czy faktycznie norma, czy tak
    się tylko umówili. Olej w silniku o niskiej lepkości, czyli małe opory
    ale też i nie smaruje jak należy. Opony napompowane poza normalne
    ciśnienia a samochód na rolkach, czyli bez oporu powietrza.
    Powracając do tematyki grupy, to kupiłem telefon Samsung, mający według
    producenta działać na czuwaniu przez miesiąc. Tymczasem wyłączył się po
    12 dniach. Oczywiście ustawiłem słabe podświetlenie, żadnych MP3, sieć
    tylko 2G itp. Dużo jeżdżę, więc non stop się przelogowuje między BTS-ami
    ale aż tak żre prąd? Wysłałem mail do polskiego Samsunga z grzecznym
    pytaniem, co źle zrobiłem. W odpowiedzi otrzymałem informację, że z moim
    telefonem wszystko w porządku. Producent testuje aparat bez SIM-a, żeby
    się nie zalogował, resztę parametrów prawidłowo ustawiłem :-)
    Przekładając na motoryzację, to auto musiałoby trafić na lawetę i w ten
    sposób, z silnikiem na luzie, pokonałoby testowe 100km :-) Byłoby
    analogicznie testowane, jak komórki Samsunga.
    Maciek