  • Data: 2014-02-06 11:20:01
    Temat: Re: Jak zmierzyć energię/ładunek
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież już o filtrowaniu było powiedziane. To jest kwestia dwóch
    > pomiarów - złapania jednego impulsu i obliczenia jego energii
    > (wystarczy 10ksps)

    No i bufor powinien umożliwić samplowanie przez okres od kilkudziesięciu
    sekund do kilkunastu - kilkudziesięciu minut. Czyli pamięć rzędu kilku
    - kilkudziesięciu megasampli. Który z tanich oscyloskopów tak ma?
    ATSD gdy masz już odfiltrowane to wystarczy procek z wbudowanym
    przetwornikiem AD i troszkę kodu do sumowania zmierzonej wartości.

    --
    pozdrawiam
    MD