  • Data: 2009-12-04 11:43:48
    Temat: Re: Jak to jest z AF w canonie 5d2 ?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam że się wtrącam ;-). Tak czytam i czytam Twoje rewelacje i
    > odnoszę wrażenie, że kupiłeś aparat i w ogóle cały swój sprzęt tylko po to,
    > żeby przeprowadzać różnorodne testy i dzielić się z nami ich wynikami.

    w ramach tej grupy od poczatku roku nikt chyba nie wyslal na zdjecie
    tygodnia tyle prac co ja.
    niemal co tydzien i to pare.
    mylisz sie . nie wiesz co piszesz . tak peplesz.

    ile zdjec tutaj wyslales?
    jesli choc polowe tego co ja , to uznam ze moralnie bylbys uprawniony
    taka teze stawiac.
    Obawiam sie ze jednak nie.

    > Ciekaw jestem kogo tutaj tak naprawdę to obchodzi?

    tych ktorzy interesuja sie fotografia cyfrowa.

    gdybym wyslal np na rec.samochody to pytanie byloby uzasadnione.

    jesli Cie nie interusje to nie rozumiem po co tutaj zagladasz ?

    Masz aparat to rób po
    > prostu zdjęcia i ciesz się swoim hobby, a nie ględź i nie teoretyzuj ;-). Ja
    > nie uważam się nawet za średniozaawansowanego fotografa, jestem tylko
    > amatorem, aczkolwiek bawię się tym od bardzo dawna (z przerwami). Ale jakoś
    > nie zauważam tych wszystkich problemów o których ty co kilka dni piszesz
    > :-). Co mnie obchodzą te duperele?? Ważne że ja i ci, co oglądają moje
    > zdjęcia są zadowoleni.

    no wiec je rob dalej i patrz na nie , do tego grupa nie jest
    potrzebna.
    wogole nie rozumiem po co rutaj zgladasz?

    Piszesz o jakichś kłopotach z AF, a ja używam C 50D z
    > przeciętnym 28-135/3,5-5,6 i jakoś nie narzekam :-). Wręcz przeciwnie,
    > jestem bardzo zadowolony. Czy to znaczy że jestem nienormalny?

    o klopotach z af pisza optyczni, badz co badz wplywowy servis.
    Przeczytaj sobie komentarze pod testem.

    ja pisze jak tych klopotow uniknac.
    wrecz przeciwnie - napisalem ze pracuje z precyzja szwajcarskiego
    zegarka - co nie pokrywa sie z wynikiem testu i utyskiwaniami wielu.

    A nie bylo tak w pierwszym momencie.
    Nie z kazdym obiektywem natychmiast pracuje jak pattek Philippe.

    to co uprawiasz w tym poscie nazywa sie hipokryzja a nie wtraceniem
    sie.