  • Data: 2009-12-04 17:11:58
    Temat: Re: Jak to jest z AF w canonie 5d2 ?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zkruk [Lodz] pisze:

    > obawiam się, że większość osób ze świecznika prędzej da się pokroić za
    > swoją wizję niż stwierdzą, że się zeszmacili
    > to jest kwestia długo dopracowywanego stylu czy też wizji takich zdjęć

    No to już jest ich problem, a ja raczej otaczam się ludźmi, którzy
    potrafią być szczerzy także wobec siebie. A że ludzie się zmieniają...
    na szczęście w różne strony.

    > ostatnio modne jest stwierdzenie, że się nie urodziło w kołysce z
    > zenitem ;]

    No tak, nie jestem na bieżąco :)

    > a skąd to wiesz? :>

    A co, macie jakieś drugie tajne forum w torze? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl