  • Data: 2009-12-04 15:57:23
    Temat: Re: Jak to jest z AF w canonie 5d2 ?
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant wrote:

    > A może tylko wystarczy wpisać coś związanego ze ślubem w google? :)
    >
    > Nie chcę tu pokazywać palcem, bo sporo ludzi z branży znam osobiście i
    > bardzo ich lubię. Apeluję jednak, by w pogoni za kasą nie przeskoczyć
    > samego siebie. I już nawet nie w imię estetyki ogólnie przyjętej, a po
    > to by po latach móc sobie powiedzieć ''nie zeszmaciłem się do końca''.

    obawiam się, że większość osób ze świecznika prędzej da się pokroić za swoją
    wizję niż stwierdzą, że się zeszmacili
    to jest kwestia długo dopracowywanego stylu czy też wizji takich zdjęć

    > No chciałbym zacytować jedno z tych pieprzeń ''że się w kołysce z
    > zenitem urodziłem'', ale dam sobie spokój.
    > Sorry, ale tak głodnych kawałków jakie na blogach ślubnych można
    > znaleźć nie znajdziemy ani w przemówieniach Gomułki, ani na
    > szkoleniach Amway'a. Że o kradzieżach wzajemnych tychże tekstów (o
    > ironio!) nie wspomnę.

    ostatnio modne jest stwierdzenie, że się nie urodziło w kołysce z zenitem ;]

    a skąd to wiesz? :>

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk