  • Data: 2009-12-04 14:39:23
    Temat: Re: Jak to jest z AF w canonie 5d2 ?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zkruk [Lodz] pisze:
    > Twój problem polega na ogólnej negacji i generalizacji z nutką defetyzmu

    Też tak myślałem, ale po latach coraz częściej widzę, iż jednak miewam
    rację i tylko nie boję się o takich sprawach mówić.

    > Fotografia ślubna w PL nie ma jednego smaku i wśród owej "elity" jest
    > też od cholery różnic

    No właśnie, te różnice dotyczą poszczególnych zdjęć w sesji. Wśród
    większości ludzi natomiast różnice zwykle dotyczą jakości technicznej
    samego warsztatu. Oczywiście bywają wyjątki, ale raczej nie w ''elitach''.

    > Znowu starasz się na siłę powiedzieć coś - ale nie masz nawet rozeznania
    > w tej dziedzinie
    > no chyba, że rozeznanie opierasz na kilku osobach - ale wtedy napisz -
    > nie znam się, ale na podstawie zdjęć xx, tt, zz, mm stwierdzam...

    A może tylko wystarczy wpisać coś związanego ze ślubem w google? :)

    Nie chcę tu pokazywać palcem, bo sporo ludzi z branży znam osobiście i
    bardzo ich lubię. Apeluję jednak, by w pogoni za kasą nie przeskoczyć
    samego siebie. I już nawet nie w imię estetyki ogólnie przyjętej, a po
    to by po latach móc sobie powiedzieć ''nie zeszmaciłem się do końca''.

    Myślę (mam nadzieję taką), że większość stojących na górze w branży
    naprawdę wie co robi i co to jest warte.

    > Co do sztuki i fotografii ślubnej - absolutnie się zgadzam - nie można
    > pisać, mówić o artystycznej fotografi ślubnej ogólnie - i podobnie
    > śmieszą mnie achy, ochy - i podobnie blogi - ale te blogi nie służą jako
    > materiał promocyjny :) - a jeśli tak uważasz to ominęła Cię pewna epoka :)

    No chciałbym zacytować jedno z tych pieprzeń ''że się w kołysce z
    zenitem urodziłem'', ale dam sobie spokój.
    Sorry, ale tak głodnych kawałków jakie na blogach ślubnych można znaleźć
    nie znajdziemy ani w przemówieniach Gomułki, ani na szkoleniach Amway'a.
    Że o kradzieżach wzajemnych tychże tekstów (o ironio!) nie wspomnę.

    > co do CB i FFŚ - kilka osób z FS odeszło, gdyż towarzystwo było za mało
    > artystyczne i zbyt mało elytarne... więc jakbyś dał linka to bym Ci
    > powiedział czy to FFS czy już nie FFS

    Wiem kto siedzi na ffs i widzę, co robi.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl