  • Data: 2009-12-04 17:30:16
    Temat: Re: Jak to jest z AF w canonie 5d2 ?
    Od: Jester <j...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY wrote:

    > kazde dziecko o tym wie jak sie stawia znaki interpunkcyjne.
    > a skoro o tym wiemy to nie jest to wiecej zagadnieniem ciekawym.

    Dziecko powiadasz... To czemu się nie stosujesz do tych zasad? Nie
    dorosłeś jeszcze czy jesteś ponad jakieś tam regułki? Nie żebym był
    specjalnie ciekaw ale jak mam traktować poważnie elaboraty, które nie
    dość, że są nudne, mało kogo obchodzą to jeszcze pisane z błędami?

    > jesli miejsce w ktorym postawilem znak interpunkcyjny stanowi dla
    > ciebie powazna rozterke intelektualna to lepiej nie czytaj i tak nie
    > zrozumiesz.

    Ty serio się łudzisz, że twój przecinek jest powodem czyjejś rozterki?
    To ci zazdroszczę.

    > co do spacji - czy w jezyku pisanym recznie tez wystepuje problem
    > spacji ?
    > Robisz odstep bo inaczej sie nie da i po sprawie.

    To pisz ręcznie.

    > ciekawe ze nikogo nie boli dlugosc tego odstepu w rekopisie a boli w
    > maszynopisie.
    > To jest skutkiem braku elastycznosci umyslowej.

    Następny tekst do sygnaturki...

    Zdajesz sobie sprawę z tego, że twoje teksty zaczynają przypominać posty
    niejakiego Experta? I to bardzo?
    A to nie jest komplement ;)