  • Data: 2009-12-04 15:43:02
    Temat: Re: Jak to jest z AF w canonie 5d2 ?
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w ramach tej grupy od poczatku roku nikt chyba nie wyslal na zdjecie
    > tygodnia tyle prac co ja.
    > niemal co tydzien i to pare.

    I nabrałeś przekonania że ilość=jakość ;-)).

    > mylisz sie . nie wiesz co piszesz . tak peplesz.

    Ooo, chyba nadepnąłem na odcisk ;-))).

    > ile zdjec tutaj wyslales?

    Ja robię zdjęcia dla przyjemności, dla siebie , ew. dla znajomych :-). Nie
    potrzebuję dowartościowywać się wysyłając zdjęcia gdziekolwiek...

    > jesli choc polowe tego co ja , to uznam ze moralnie bylbys uprawniony taka
    > teze stawiac.
    > Obawiam sie ze jednak nie.

    Zapewne Cię to ucieszy, Twoje obawy są w pełni uzasadnione ;-))). Ale też
    nie czuję potrzeby usprawiedliwiania się przed Tobą i nikim innym z tego, co
    myślę i twierdzę. Nie obrażam nikogo, a raczej mówię kulturalnie to, co
    myślę. Niestety Ty należysz chyba do odób, którzy każdego kto uważa inaczej
    traktują jak wroga ;-))). Ale to na szczęście nie mój problem....

    > to co uprawiasz w tym poscie nazywa sie hipokryzja a nie wtraceniem sie.

    Wiesz co to jest hipokryzja? Jeśli wiesz to powiedz mi w którym momencie
    zauważasz moją hipokryzję w tym wątku ;-))