  • Data: 2009-12-04 11:41:30
    Temat: Re: Jak to jest z AF w canonie 5d2 ?
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zona zauwazyla  ze warto miec jakies zdjecia. wzielismy wiec kompakt
    > ( wowczas juz z AF)
    > jednemu z zaproszonych z obecnych gosci wrteczylem aparat z prosba o
    > zrobienie paru zdjec.
    > Mam je do dzisaj.
    > Sa  kapitalne , bo calkiem normalne bez udziwnien - tak jak je
    > widziala osoba fotografujaca nie zmanierowana  teoriami i pogladami
    > ani pogonia za pieniadzem.

    O ironio czasami trudno się nie zgodzić z takim tokiem myślenia - jednak trzeba
    mieć świadomość, że to nie liga zkruka, etc.
    Jeden problem pozostaje: kompakt w większości kościołów odpada.
    Ostatnio przez przypadek wziąłem na ślub (jako gościu ;)) LX-3

    Parę cytatów:
    - zobacz, widać te koronki na cukience
    - ale ładnie jej oczy tu wyszły
    - jak ty to zrobiłeś, że wszyscy są na zdjęciu?
    - patrz..., ma nagrane życzenia

    Fotograf zapłacony ztcw 400D, sigma, 580ex, spóźnił się na drugie
    błogosławieństwo bo nie zainwestował w automapę a na pierwszym prawie dostał
    kopa w dupę od któregoś z orkiestry: "panie, sp*** pan przed nich robić zdjęcia!"

    pozdrawiam chopaków na bocznych parafiach,
    gietrzy