  • Data: 2009-12-04 11:27:33
    Temat: Re: Jak to jest z AF w canonie 5d2 ?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Może mi ktoś (ślubni) uczciwie powiedzieć co jest urokliwego w dzisiejszej
    > obróbce zdjęć ślubnych, tak szczerze po proszę?

    odpowiedz jest natychmiastowa gdyz z autopsji i jestem slubny czyli
    po slubie ( wlasnym)

    wychodzac do slubu wogole nie pomyslalem o fotografie.
    zona zauwazyla ze warto miec jakies zdjecia. wzielismy wiec kompakt
    ( wowczas juz z AF)

    jednemu z zaproszonych z obecnych gosci ( byla to panienka na codzien
    zajmujaca sie sprzataniem) wrteczylem aparat z prosba o zrobienie paru
    zdjec.

    Mam je do dzisaj.

    Sa kapitalne , bo calkiem normalne bez udziwnien - tak jak je
    widziala osoba fotografujaca nie zmanierowana teoriami i pogladami
    ani pogonia za pieniadzem.

    Cale szczescie ze nie zamowielm wowczass fotografa - cholery wie co by
    wyszlo , a tak AF zalatwil problem ostrosci.
    Wiecej nie trzeba , ostre , dobre kolory i widac kogo trzeba.

    zdjecia slubne , ktore mozna zobaczyc w sieci z nieliczymi wyjatkami
    napawaja osoby postronne obrzydzeniem.