eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaJak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ? › Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
    From: JAM <j...@y...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
    Date: Sat, 27 Feb 2010 08:21:08 -0800 (PST)

    On Feb 27, 9:28 am, "A r t i e" <a...@g...pl> wrote:
    > U ytkownik "JAM" <j...@y...com> napisa w wiadomo
    cinews:72cb181b-24eb-4734-8d8d-2c65890995d9@j27g2000
    yqn.googlegroups.com...

    > Cze , dzi ki za szerok odp.

    > Delphi jest chinska firma BWI.
    >
    > Tzn. to jest to co si kryje pod nazw handlow Audi Drive Select ?
    >
    > A mo e wiesz co siedzi w obecnej generacji Mercu C/E (bez Airmatica) ??
    >
    > Arek

    Audi Drive Select to nazwa markowa firmy Audi oznaczajaca nie tylko
    sterowane magnetycznie amortyzatory bylej firmy Delphi ale rozniez
    sterowanie innymi parametrami pojazdu. Poza zmienna sila tlumienia
    amortyzatorow system Audi zmienia rozniez krzywa rekacji silnika na
    pedal gazu, punkty przelaczania biegow jezeli to jest automat, sile
    wspomagania ukladu kierowniczego orza przelozenie przekladni
    kierowniczej. Niewatpliwie amortyzatory sa jednakze glownym czynnikiem
    tego systemu i sa to wlasnie amortyzatory BWI.

    Mercedes "Agility Control", bo o to zapewne ci chodzi, to
    wielozaworowy amortyzator o zmiennym tlumieniu. Produkuje to firma
    Tenneco, przynajmniej dla modelu C. Nie jestem pewien kto produkuje
    system do modelu E.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/