eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJak one to szrobili i czy da się to zronić za normalne pieniądze. › Re: Jak one to szrobili i czy da si? to zroni? za normalne pieni?dze.
  • Data: 2015-06-10 16:20:58
    Temat: Re: Jak one to szrobili i czy da si? to zroni? za normalne pieni?dze.
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 czerwca 2015 14:34:50 UTC+2 użytkownik Zachariasz Dorożyński
    >Uważaj na jeszcze jedną rzecz jak byś coś taki9ego robił. Jak w kadrze jest mniej
    niż 15 osób to musisz mieć zgodę od każdego na publikację wizerunku.

    po pierwsze musi sie dac rozpoznac a po drugie w d...e mam te europejskie wynalazki
    prawne. Papier, certfikat i procedura na wszystko, dane osobowe chronione u nas jak
    zwykle w najglupszy sposob (np w czechach bylem to na klatkach schodowych nazwiska
    wypisane, inna unia niz u nas?) Zdrowy rozsadek wywialo, chore czasy...

    b.