  • Data: 2012-09-08 21:49:19
    Temat: Re: Internet w domu bez umowy?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-09-08 21:37, Użytkownik PK napisał:

    > Nie jestem takim konsumenckim filozofem jak Ty. Dostawca oferuje usługę
    > z regulaminem - jak się nie podoba, to nie biorę i już. Regulamin to
    > regulamin - oferujący dobro ma prawo sobie go stworzyć.

    Mam wrażenie ze jednak jesteś.

    > Zresztą mi regulamin TP odpowiada. Odpowiada mi również jakość
    > oferowanych przez nich usług, czego nie mogę powiedzieć o różnych małych
    > firmach. Kiedyś nawet byłem klientem jednej z nich i mam nadzieję, że
    > ostatni raz popełniłem taki błąd. Nie mniej wszedłem właśnie na ich
    > archaiczną stronę i w regulaminie zaistne jest punkt, że można się
    > dzielić łączem na własną odpowiedzialność.

    No zobacz, a jeszcze kilka lat temu internet od firmy telekomunikacyjnej
    w mojej okolicy był uznawany za zło konieczne. :-)

    > Zresztą te zapisy w regulaminach nie są oznaką żadnej "normalności"
    > lub jej braku. Po prostu każda firma robi to, co jej się najbardziej
    > opłaca. Małym opłaca się zezwalanie klientom na dzielenie łącza, a dużym
    > nie.

    W dzisiejszych czasach i przy dzisiejszej dostępności środków
    technicznych nie ma sensu zabranianie, weź pod uwagę że
    te punkty to zaszłość sprzed kilku lat a nikt tego nie rusza
    bo nikt tak naprawdę tego nie pilnuje i nikogo nie obchodzi
    ich przestrzeganie.