  • Data: 2012-09-08 21:50:29
    Temat: Re: Internet w domu bez umowy?
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-09-08, rs <n...@n...spam.pl> wrote:
    > no wlasnie o tym mowie. mentalnosc psa ogrodnika. a jak kupie wode za
    > 1-2zl, to juz mi dostepu nie dasz? a jak kupie kawe za 8zl, ale bedzie
    > nas 4-ech z laptopami, to tez nie?

    Nie pracuję jako wolontariusz, nie oddziedziczyłem fortuny po bogatym
    wujku ani nie znajduję kasy na ulicy. Ciężko pracuję na to co mam i
    - czego się w żaden sposób nie wstydzę - niechętnie się tym dzielę.
    Na każdym działaniu można zyskać albo stracić. To może Ci się wydać
    dziwne, ale wolę zyskać i gromadzić te wstrętne pieniądze!

    > gdybys, ty tymi sprawami rzadzil, to o publicznym dostepie do
    > internetu bysmy moglo zapomniec.

    Publiczny dostęp do internetu jest:
    a) fundowany z podatków, czyli już za niego zapłaciłeś,
    b) DROŻSZY niż dostęp prywatny.

    Zatem tak. Gdybym ja rządził, to nie byłoby otwartego wifi
    w miastach. Za to starałbym się nakłonić firmy do oferowania
    tanich usług o nędznej jakości i byłbyś równie szczęśliwy
    jak teraz.

    > myslenie oblezonej twierdzy. powiedz mi jak sobie z tym radza, wszyscy
    > ci, ktorzy jednak internet publicznie udostepniaja?

    Jakoś. Nie są bardzo zależni od jakości łącza, stać ich na ten podział
    lub mają nadmiar, którego nie potrafią wykorzystać. Wiele osób korzysta
    z dostępu do sieci sporadycznie - nawet raz w tygodniu. To oznacza, że
    ich łącze marnuje się przez większość czasu. Jeśli nie mają lepszego
    pomysłu, to oczywiście mogą się nim podzielić. Przecież ja im tego
    nie zabraniam (choć dostawca najczęściej tak).

    > przez cale 24 godziny potrzebujesz pelny transfer i niskie pingi? jaki

    Tak.

    pozdrawiam,
    PK