  • Data: 2012-09-08 22:08:47
    Temat: Re: Internet w domu bez umowy?
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-09-08, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    > No zobacz, a jeszcze kilka lat temu internet od firmy telekomunikacyjnej
    > w mojej okolicy był uznawany za zło konieczne. :-)

    Och pewnie. Neostrada nadal jest synonimem zła i fatalnej jakości -
    wszyscy się jej boją i tak dalej. Szczerze to nie znam źródła tej
    opinii, bo ja jestem klientem dopiero od jakichś 8 lat. Co mogę
    powiedzieć po tym okresie? Że nie bardzo mogę sobie wyobrazić
    lepszego dostawcę :).

    > W dzisiejszych czasach i przy dzisiejszej dostępności środków
    > technicznych nie ma sensu zabranianie, weź pod uwagę że
    > te punkty to zaszłość sprzed kilku lat a nikt tego nie rusza
    > bo nikt tak naprawdę tego nie pilnuje i nikogo nie obchodzi
    > ich przestrzeganie.

    To nie jest żadna zaszłość. Tak jak napisałem wcześniej: dużej firmie
    się to nie opłaca. Ona jest "domyślnym" dostawcą. Jak nie będzie
    konkurencji, to wszyscy na klatce schodowej kupią jej usługę.
    Mała firma walczy o rynek. Jej bardziej opłaca się sprzedać 1 łącze
    na 3 mieszkania niż nie sprzedać żadnego.

    pozdrawiam,
    PK