  • Data: 2012-09-08 22:17:28
    Temat: Re: Internet w domu bez umowy?
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08 Sep 2012 19:50:29 GMT, PK <k...@n...pl> wrote:

    >Nie pracuję jako wolontariusz, nie oddziedziczyłem fortuny po bogatym
    >wujku ani nie znajduję kasy na ulicy.

    to u ciebie internet jest az tak kosztowny, ze trzeba fortuna
    dysponowac?

    > Ciężko pracuję na to co mam i
    >- czego się w żaden sposób nie wstydzę - niechętnie się tym dzielę.

    brawo. takich nam trzeba wiecej. grodzone osiedla, z ogrodzeniami pod
    pradem. moze wiezyczki straznicze ze snajperami. zeby sie tylko nikt
    do mojego, nawet nie zblizyl. idzie lepsze.

    >Na każdym działaniu można zyskać albo stracić. To może Ci się wydać
    >dziwne, ale wolę zyskać i gromadzić te wstrętne pieniądze!

    tak, to jest dla mnie dziwne, ze w imie gromadzenia kasy, nie pomaga
    sie drugiemu czlowiekowi, nawet w tak banalnej sprawie jak
    przyzwolenie skorzystania z internetu przez miesiac. oczywiscie jesli
    bys udostepnil swoj internet na miesiac, to twoja fortuna
    automatycznie by legla w gruzach.
    staruszcze pewnie tez nie pomozesz, jak sie przewroci, bo przeciez
    czas to pieniadz.

    >Publiczny dostęp do internetu jest:
    >a) fundowany z podatków, czyli już za niego zapłaciłeś,
    >b) DROŻSZY niż dostęp prywatny.

    nie mam wplywu (w wiekszosci wypadkow w polsce) na co moje podatki
    ida, wiec to co piszesz jest zwykla demagogia, nieprzekladalna na
    sytuacje jednostki, ktora chce skorzystac darmowo z internetu, a to
    jest tematem tej rozmowy. nie polityka fiskalna rzadu.

    >Zatem tak. Gdybym ja rządził, to nie byłoby otwartego wifi
    >w miastach. Za to starałbym się nakłonić firmy do oferowania
    >tanich usług o nędznej jakości i byłbyś równie szczęśliwy
    >jak teraz.

    ... do oferowania tanich usluch o nedznej jakosci ... nosz kurcze
    piekny sposob na biznes.
    nie, nie bylbym, bo gdybym chcial isc do np. miejskiego parku i
    posiedziec pod drzewkiem i popracowac w "chmurze" to bym, w mysl
    twoich ustalen, nie mogl.

    >Jakoś. Nie są bardzo zależni od jakości łącza, stać ich na ten podział
    >lub mają nadmiar, którego nie potrafią wykorzystać. Wiele osób korzysta
    >z dostępu do sieci sporadycznie - nawet raz w tygodniu. To oznacza, że
    >ich łącze marnuje się przez większość czasu. Jeśli nie mają lepszego
    >pomysłu, to oczywiście mogą się nim podzielić. Przecież ja im tego
    >nie zabraniam (choć dostawca najczęściej tak).

    no dzieki bogu, ze nie zabraniasz. jeszcze tego by brakowalo. problem
    jest jednak w mentalnosci, tych, ktorzy nie chca pomoc. ot tak po
    prostu bezinteresownie. nie, bo nie. bo to moje, ja place i nikomu nie
    dam. bo to moje i tylko moje. dlaczego mam byc frajerem i dawac. niech
    se kupi. a co?

    >Tak.

    w domowej sieci. jasne. jasne. bujac to ty mozesz. ale nawet, jakby,
    to przeciez piszesz wyzej: "Wiele osób korzysta z dostępu do sieci
    sporadycznie - nawet raz w tygodniu." i osoba, z tej grupy, ktora by
    cie poprosila o udostepnienie internetu, by oczywiscie zaklucila twoje
    24-o godzinne, pelne wykorzystanie lacza. penwie nawet mozesz
    przeliczyc ile zlotych bys stracil przez ten miesiac. <rs>