eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIle prądu powinien jeść Seicento? › Re: Ile prądu powinien jeść Seicento?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "kogutek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ile prądu powinien jeść Seicento?
    Date: Wed, 11 Apr 2012 11:14:52 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <jm3p3c$ii6$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4f840ae0$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
    <1586066820$20120410123137@squadack.com>
    <4f840dd4$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
    <4895342359$20120410124350@squadack.com>
    <4f84110a$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <5563952596$20120410130738@squadack.com>
    <4f8488b9$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <jm247n$5rv$1@usenet.news.interia.pl> <jm2dut$65m$1@inews.gazeta.pl>
    <jm3l2l$2ol$1@inews.gazeta.pl> <jm3lpm$21j$1@inews.gazeta.pl>
    <jm3mna$a37$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1334142892 19014 172.20.26.234 (11 Apr 2012 11:14:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Apr 2012 11:14:52 +0000 (UTC)
    X-User: sok_marchwiowy
    X-Forwarded-For: 164.126.213.73
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2443652
    [ ukryj nagłówki ]

    Wmak <w...@g...pl> napisał(a):

    > kogutek <s...@g...pl> napisał(a):
    >
    > > W alternatorach bez mostka pomocniczego tak jest jak piszesz. W takich z
    > > mostkiem pomocniczym jest trochę inaczej. Jak czegoś nie wiesz to nie znaczy
    > > że ja nie mam racji tylko że ty nie wiesz.
    > >
    > Gdzie takie bajki wyczytałeś
    > Może podaj ich źródło....
    > Którędy ma płynąć prąd wzbudzenia po zużyciu pierwszej szczotki?
    >
    Co Ci będę tłumaczył jak mało kumaty jesteś i nie zrozumiesz. jak byś był
    kumaty to sam byś rozgryzł dlaczego kontrolka gaśnie jak alternator pracuje.
    jak by była tylko podłączona z masą przez uzwojenie wzbudzania to by nigdy nie
    gasła. czyli jakoś inaczej jest podłączona. W alternatorach starszego typu,
    bez mostka pomocniczego miała swój styk w regulatorze. A teraz nie ma i
    gaśnie. Jakiś cud kurwa czy co?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: