    From: LEPEK <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ITD, fotoradar i kolejna pomyłka
    Date: Mon, 15 Apr 2013 23:20:23 +0200
    <3...@4...com>
    <516b1cd1$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    <516b1d63$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <516b22bf$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <516b23ee$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <516b2787$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkhehv$8kq$1@news.task.gda.pl>
    <516c55ef$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-04-15 21:33, cef pisze:

    > I po co te misie?
    > Pomyłka jak pomyłka. Wiadomo, że coś trzeba zrobić.

    No i sam przyznałeś, że nie same się te pomyłki eliminują, tylko zrobić
    coś jednak trzeba.
    A tak na prawdę trzeba, to zrobić COŚ(1), co gros tych pomyłek
    wyeliminuje niemal na starcie.

    > Owszem. To może mieć zgubne skutki.
    > Szukam rozwiązania, które zmusiłoby ludzi
    > do weryfikacji działań automatu.

    Nie należy zmuszać ludzi do weryfikacji, tylko im ją UMOŻLIWIĆ:
    (1)wystarczy wysyłać dołączone zdjęcie.

    Bo teraz to wygląda tak, że robią zdjęcie, a propozycja mandatu wysyłana
    jest niemal na chybił-trafił. Pół biedy, jak ilość fotografii jest równa
    ilości propozycji mandatów (choć ze sprawiedliwością to nie ma nic
    wspólnego). Ale jak ktoś gdzieś wpadnie na to, że "skoro nie dołączamy
    zdjęć, to wysyłajmy pisma na losowe adresy - jak będzie się rzucał, to
    odpiszemy, że rzeczywiście to nie on"? Ludzie dla kasy, premii,
    poklasku, czy choćby utrzymania pracy są w stanie zrobić rzeczy na
    prawdę chore - pamiętasz łowców skór z Łodzi?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm