  • Data: 2013-04-19 07:16:03
    Temat: Re: ITD, fotoradar i kolejna pomyłka
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ nie olać. Odpisać uprzejmie, że wedle posiadanych danych samochód nie
    > był nikomu powierzony do użytkowania, ani nie był użytkowany przez
    > właściciela.
    >
    > I tyle. Niech ITD się dalej głowi co z problemem.

    Sęk w tym, że oni tam się nad niczym nie głowią.
    Wszystkie sprawy trafiają do sądu. Sąd - jak to sąd - bez czytania akt
    walnie wyrok i da szansę się odwołać. Dopiero druga instancja pochyli
    się nad sprawą.

    Przy okazji moje pytanie: czy to prawda, że sprawy "kontra ITD"
    rozpatrywane są wyłącznie przez sąd warszawski? Co z kosztami przyjazdu
    świadka jadącego przez pół Polski, żeby zobaczyć w końcu to tajemnicze
    zdjęcie? Sąd ma obowiązek pokrycie tych kosztów.

    Czy naprawdę nie mogą zrobić elektronicznej bazy danych zdjęć, żebym z
    komputera mógł swoje zdjęcie obejrzeć?

    --
    MN