  • Data: 2013-04-17 10:44:56
    Temat: Re: ITD, fotoradar i kolejna pomyłka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Apr 2013, cef wrote:

    > Czyli utajnić mogą.

    Na to wychodzi.
    IMO wypada zgodzić się, że jest to nieprawidłowe działanie
    zarówno ustawodawcy jak i urzędu.

    > Dla Ciebie wiadomo, że nie ma.
    > Ja tego nie wiem.

    No dobra - "nikt nie wskazał" :)

    > Chodzi mi o to właśnie czy jest gdzieś w procedurze miejsce, w którym
    > w odpowiedzi na pismo można dodać
    > (bo zakładam, że procedura jest jaka jest, że trzeba albo przyjąć mandat
    > albo nie przyjąć albo wskazać dalej)
    > jakiś paragraf, który zmusi stronę do przedstawienia pełnej dokumentacji
    > na tym etapie.

    Do tego co Tomasz napisał, dodać można tylko iż IMVHO pozostaje
    tylko wobec sądu odwoływać się właśnie z uzasadnieniem "przecież
    nie wiem, a nie mogę przyznać się do czynu którego nie popełniłem
    bo to też czyn zabroniony, a obwiniający nie chce ujawnić dowodów
    które mogłyby pomóc w ustaleniu stanu faktycznego".

    Biorąc pod uwagę że "sąd też kierowca" :> oraz fakt, iż zdarzały
    się wyroki sądowe atakujące bezprawność niektórych akcji
    straży miejskich, BYĆ MOŻE powszechność takich "reklamacji"
    coś by pomogła.

    Chyba sobie odłożę do przemyślenia :)

    pzdr, Gotfryd