-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <c...@g...com>
<noeqvh$u4l$2@node2.news.atman.pl> <nof824$j09$1@news.agh.edu.pl>
Date: Thu, 11 Aug 2016 00:00:21 +0200
Message-ID: <rymazcawtn0y$.1btimkxo3cgzd.dlg@40tude.net>
Lines: 24
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1470866415 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15207 82.143.187.50:51482
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2586949
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 10 Aug 2016 14:52:19 +0200, Michał Jankowski napisał(a):
> W dniu 2016-08-10 o 11:09, Shrek pisze:
>> Jak zapytasz tirowca czemu, to powie, że na całej trasie to jest 5 minut
>> i właśnie tych pięciu minut mu zabraknie, czas na tachografie mu
>> "wyjdzie", rozsypie się cały misterny plan i nie wróci do domu na długi
>> weekend, bo będzie koczował 300 metrów od bramy zakładu do którego jechał.
>
> To się go wtedy zapytaj, dlaczego jeden jedzie 91 a drugi 89, zamiast
> obaj 91.
Tak to po prostu jest - ogranicznik ustawiony na 90, a w jednym
samochodzie oznacza to 91, a w drugim 88.
Zalezy np od srednicy opon, a wiec zuzycia.
> Albo - dlaczego układają sobie pracę na jazdę 89, skoro wolno im jechać 80.
No ba - ja jade 160, to glupio tak pytac, czemu on 90 :-)
Teraz kazdy ma gps, ale wczesniej byloby to samo - jada 80, ale jeden
81, a drugi 78. I tylko my bys bardziej kleli, bo jechalaliby za nimi
tez 80 :)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.16 00:03 J.F.
- 11.08.16 00:09 J.F.
- 11.08.16 06:49 Shrek
- 11.08.16 11:09 J.F.
- 11.08.16 14:45 Shrek
- 11.08.16 15:10 ddddddddd
- 11.08.16 15:45 J.F.
- 11.08.16 16:09 twistedme
- 11.08.16 17:35 Shrek
- 11.08.16 19:33 Tomasz Gorbaczuk
- 11.08.16 19:36 Tomasz Gorbaczuk
- 11.08.16 20:26 J.F.
- 11.08.16 20:33 J.F.
- 11.08.16 20:39 Shrek
- 11.08.16 20:48 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?