  • Data: 2016-08-11 15:10:42
    Temat: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.08.2016 o 14:45, Shrek pisze:
    > 25km w czasie dnia. A potem nie bedzie

    > Już ci pisałem dlaczego nie. Przestańmy fantazjować, bo zaraz wyjdzie,
    > że gdyby diwe godziny temu wyprzedził, to potem w tym konktetnym miejscu
    > nie zginąłby w wypadku bo byłby kilometr dalej, więc to wyprzedzanie to
    > kwestia życia i śmierci.

    coś w tym jest- jeżeli będzie wypadek to przyjmując że jadąc wolniej na
    niego natrafi, to jadąc troszkę szybciej już nie koniecznie. Jeżeli
    będzie jechał zawalidroga 70km/h i przez to się utworzy korek, to też
    może się okazać że jest przed nim i faktycznie nie zaoszczędził kilka
    minut, a kilkadziesiąt.

    Łukasz