-
Data: 2016-08-11 15:45:57
Temat: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Thu, 11 Aug 2016 14:45:51 +0200, Shrek napisał(a):
> On 11.08.2016 11:09, J.F. wrote:
>>> Nic konkretnego mi się nei uzbiera, bo przecież na końcu musi zaparkować,
>>> a nie zatrzyma się na pasioe awaryjnym czy w lesie.
>>
>> Uzbiera. To 13km dalej w 4.5h.
>
> Tak - 13 km to jak z ogranicznika nie schodzi przez całą zmianę. Bujać
> to my nie nas.
No coz, w Polsce moze nie ma takiej dlugiej autostrady, ale jak jedzie
do Hiszpanii, to jego praca polega na tym, aby mozliwie rzadko z
ogranicznika schodzic :-)
> W praktyce miże mi się uda urwać trzy minuty na 4,5
> godzinną zmianę. Zakładając że jedzie na ograniczniku, to przejedzie
> przez ten czas 4,5 km. _Minimalna_ odległość między mopami na
> autostradzie to 15, czyli szansa, że urwie "o jednego mopa dalej" jest
Tak mi sie kojarzy, ze na A4 dlugo nie bylo MOPow, ani stacji ...
> nikła. Czyli na ogół nie uzyska nic, oprócz tego, że w końcu dorobią się
> zakazu wyprzedzania i będą się darli, że jakto?
15km to akurat tyle, aby jeden dojechal 15 minut dalej, a drugi juz
nie. I 15 minut straty - w czasie jednej zmiany.
>> Moze wystarczyc, aby dojechac do dalszego w przepisowym czasie.
>> I tak oto 13km zamieniloby sie np w 30.
> Już ci pisałem dlaczego nie. Przestańmy fantazjować, bo zaraz wyjdzie,
> że gdyby diwe godziny temu wyprzedził, to potem w tym konktetnym miejscu
> nie zginąłby w wypadku bo byłby kilometr dalej, więc to wyprzedzanie to
> kwestia życia i śmierci.
Ale to zadna fantazja.
> Ogólnie to wolno im tylko 80, więc jak sobie planują biznes, że muszą
a tobie wolno 50 po Warszawie ... chcesz sie dorobic FR co 100 m? :-P
> jechać +13 żeby zdążyć, to sorry ale ich sprawa. Zresztą pisałem - gdyby
> to było naprawdę istotne, to przecież wszyscy mieliby kaganiec
> wykalibrowany na dozwolonego maxa. Skoro nie mają, to znaczy, że jednak
> aż tak im nie zależy.
Nie wiem czy sie da. To w koncu wyposazenie fabryczne, dawniej moze
tam jakas srubka do regulacji byla, w dobie komputerow znikla.
Poza tym czasem sie wiezie 40t i sie wcale nie spieszy, a czasem wraca
na pusto, czy ze styropianem ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.16 16:09 twistedme
- 11.08.16 17:35 Shrek
- 11.08.16 19:33 Tomasz Gorbaczuk
- 11.08.16 19:36 Tomasz Gorbaczuk
- 11.08.16 20:26 J.F.
- 11.08.16 20:33 J.F.
- 11.08.16 20:39 Shrek
- 11.08.16 20:48 J.F.
- 11.08.16 20:50 Tomasz Gorbaczuk
- 11.08.16 21:00 Tomasz Gorbaczuk
- 11.08.16 21:12 RoMan Mandziejewicz
- 12.08.16 00:58 J.F.
- 12.08.16 08:17 Shrek
- 12.08.16 11:06 s...@g...com
- 12.08.16 11:49 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?